(Podvodná) Seznamka Be2 recenze a hodnocení


be2 seznamka

Be2 je podvod nebo ne?

Be2 je mezinárodní seznamky, která je díky svým vyděračským praktikám snad nejpropíranější seznamkou na českém internetu. Pojďme se tedy podívat jak to s touto seznamkou je doopravdy a proč si na ni lidé stěžují.

Na první pohled vypadá Be2 jako normální seznamka s obrovskou uživatelskou základnou (na svých stránkách se chlubí 370 tisíci uživateli) a mezinárodní prestiží. Na jejím pěkně zpracovaném webu narazíte rovněž na již trochu neaktuální blog a plno líbivých textu majících nalákat nic netušící návštěvníky k registraci.

Na problém nenarazíte ani při samotné registraci. Be2 využívá tzv. matching, který by měl pomoct najít uživateli seznamky ten pravý protějšek díky podrobnému dotazníku, který se vyplňuje při registraci. Vše vypadá profesionálně a vědecký dotazník na první pohled jen umocňuje kvality seznamky. Problém ale nastane až po vyplnění dotazníku a dokončení registrace.

V tento moment jste se sice stali uživatelem seznamky, ale bez zaplacení v ní nic neuděláte. A částka 2200 korun za 3 měsíce nebo 6 tísíc ročně opravdu nepatří k nejnižším. Navíc realita je taková, že danou částku zaplatí jen zlomek uživatelů a místo slibovaných 370 tisíc lidí budete nakonec rádi když narazíte na setinu tohoto počtu.

Zajímavé je, že prakticky ihned po registraci začnete dostávat vzkazy od uživatelů a bude to vypadat, že je seznamka opravdu aktivní a lidé se s vámi chtějí seznámit. Realita se ale ukáže když si podrobně pročtete registrační formulář a zkontrolujete si této drobné poznámky.

S přemrštěným registračním poplatkem (Be2 je bezkonkurenčně nejdražší seznamka na českém internetu) se pojí i další nešvar a to jsou falešné profily. Po registraci vás osloví hned několik profilů s žádostí o seznámení, ale bohužel jim jaksi bez zaplacení nemůžete napsat (i kdyby byly profily skutečné tak vám sice napíšou ale vy jejich zprávu stejně neuvidíte).

Registrace na Be2 je jednoduchá a první platba proběhne běhen chvíle, mnohem horší to ale je, když chcete ze seznamky odejít. Nejde jen o to, že je tato seznamka nejdražší na trhu, ale také si po první platbě automaticky strhává i další. Po půl roce tedy většině lidí strhnou další dva tisíce. Pokud si přečtete podmínky služby, tak se dozvíte, že jedinou možností jak platby zrušit je odeslání faxu do sídla společnosti v Lucembursku. Pokud si však automatické platby zablokujete na kartě a situaci dále neřešíte, můžete se těšit na dopis z vymáhací agentury. Toto jsou základní problémy na které si uživatelé stěžují v různých diskuzích. Není tedy divu, že seznamka Be2 nepatří zrovna k oblíbeným a dokonce na ni chtějí někteří její uživatelé podat hromadnou žalobu.

Be2 prostredi

Uživatelské prostředí Be2 je příjemné

Hodnocení Be2

I přes poměrně přívětivé uživatelské prostředí a profesionální zpracování nelze seznamku Be2 doporučit. Její přemrštěné ceny za členství a nemožnost kontaktovat uživatele, kteří nezaplatili dělá z této seznamky nespolehlivé a drahé místo k seznamování, které se udávanému počtu 370 tisíc uživatelů neblíží ani z daleka. Dalším problémem je automatické prodlužování plateb a to i v případě, že zaplatíte jen zkušební balíček za 149 korun. V kombinaci s jejich problematickým zrušením doporučuji vybrat si pro seznamování jiný portál než Be2.

Be2

4.4

Funkce

7.0/10

Důvěryhodnost

1.0/10

Bezpečnost

5.0/10

Uživatelské prostředí

8.0/10

Hodnocení

1.0/10

Klady

  • Uživatelské prostředí

Zápory

  • Cena
  • Problémy se zrušením účtu
  • Málo uživatelů

Může se vám také líbit...

174 komentářů

  1. Pozor na Be2! napsal:

    Funkce

    5.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    5.00

    Hodnocení

    0.00

    Od Be2 dejte ruce pryč. Jsou to podvodníci a všichni na ně nadávají!

    • Radek Kyncl napsal:

      Funkce

      10.00

      Důvěryhodnost

      8.50

      Bezpečnost

      8.50

      Uživatelské prostředí

      10.00

      Hodnocení

      9.00

      Směju se tomuto podvodnému hodnocení, které nevýslovně lže. Ten kdo si vychytrale zaplatil jen tu nejméně výhodnou variantu na 1 měsíc, kde před platbou je jasně napsané, že se Vám členství prodlouží automaticky o další 3 měsíce a ten výhodný máte opravdu jen ten jeden, je tato seznamka opravdu zabitá a my ostatní jsme rádi, že tito lidé na ni nejsou. Ona ta komunikace je aspoň trochu zajímavá, protože na ni jsou opravdu lidé, kteří někoho hledají a zaplatí si členství třeba na 1 rok a hledají. A také nehodnotí seznamku tak jako tady přítomní, ale podle toho jestli byli schopni se s někým seznámit a protože cca 4800,- za rok není málo dá se očekávat, že lidé na be2 s VIP to myslí vážně a není to jak na jiných seznamkách kde Vám buď napíší oplzláci nebo Darwinovi omyly, kteří z toho mají jen srandu. Doporučuji všem, aby při objednávání jakýchkoliv služeb četli VOP (všeobecné podmínky) a před platbou četli veškeré údaje uvedené na stránce nebyli by pak překvapení a nemuseli by zde žádat o adresu kam mají poslat výpověď, která je, aby to bylo srandovní, uvedena právě v VOP

      • xip napsal:

        Tak např eDarling Vás vyjde v akci na cca 980kč na rok a nejsou tam fake profily, Be2 šmejdi a jejich VOP je unikát, zrušit to jejich premium členství je hodně velká výzva, v dnešní době posílat faxy a dopisy do zahraničí s žádostí o ukončení premium členství je jasný důkaz o snahu co nejvíce to lidem zkomplikopvat a co nejdéle znich cucat prachy!

      • Rezníček Petr napsal:

        Dnes mě přišla výhružná zpráva uhradit 2500 kč.Co se vyčetl tak to nemám platit,já si nic neobědnal.Chci se k vám přidat k hromadné žalobě.

  2. MIREK napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    MUSÍM ŘÍCT ŽE JE TO PRAVDA PODVODNÍCI TO JE SLABÍ SLOVO ANI HYENA SE TAK NECHOVÁ PLATIT TO ROZHODNĚ NEBUDU

    • Michal napsal:

      Máte na mě nejaky aktivni email kde je mužu kontaktovat aby mi zrusili ucet? dekuji

      • Michaela napsal:

        Také jsem naletěla. Na email nereagovali. Zaplatila jsem zkušebních 149,- a po té jsem se divila, že mi bez mého souhlasu automaticky strhli z účtu přes moji kartu 2200,-. Okamžitě jsem to řešila emailem, což nepomohlo. Zablokovala jsem kartu a snažila se dopátrat více. Napsala jsem dopis s výpovědí a nesouhlasem do Luxemburska, neboť po delší pauze mi od nich přišel email, že na moje zprávy nebudou reagovat a vše musím písemně vypovědět na adresu firmy. Dopis jsem poslala doporučeně, aby jsem v případě sporu, měla něco v ruce. Nakonec mi po 10 dnech konečně přišel od nich email, že moje premium členství se ruší až za 3 měsíce. Žádné peníze z nevyužitých služeb zpět nevrací, i když trváte na okamžitém zrušení členství. Takže v tom lepším případě jsem vyhodila 2200,- oknem, ale již mi další peníze sebrat nemohou a ani nemohou i po zablokování mé karty ode mne soudně vymáhat. Mají dobře vypracované obchodní podmínky, kde se všeho zříkáte, zříkáte se soudního sporu s nimi, jinými slovy nemáte žádná práva. Tato smlouva je odsouhlasená už vstupním zkušebním poplatkem. Nicméně máte zaplacenou službu prémium a další jiné výhody na všech jejich seznamovacích portálech. Patří jim Badoo, Be2, Academic singels a jiné. Já naleděla na Academic singels, která této firmě náleží. Díky nim mám prý super moc doživotně na Badoo. Počítám a doufám, že za tři měsíce mi tím vše padne a budu s nimi navždy hotová a srovnaná. Musí vám od nich přijít potvrzující email o zrušení, což bez písemné výpovědi do Luxemburska nejde. Ale za ten pokoj, a už nikdy více tato seznamka, to stojí.

      • Daciman napsal:

        ja to vyresil , a funguje to pokud mate a nemuzete se jich zbavit a mate je na Google chome , odnistalujte Gogle chrome , opet nainstaujte a mate problem vyresen , kdyz se Vam to nepodari , preinstalujte Vas PC do tovarniho stavu tam to je devitivni , jinak se jich nezbavite !

        • Monika napsal:

          Co mám dělat?:( teď mi strhli pres 2 tísíce. ty svině!, pomůžete mi prosím někdo, v počítačích se nevyznám..:(. teď jsem přišla o poslední peníze. Jen proto, že mě samota štve.:( Nevím koho mám kontaktovat.

          • Martina napsal:

            takze mi dnes od nich prisla upomínka v papirove podobe skrze INTRUM…co ted ?

  3. Tom napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Podvodníci zloději, nedá se vypovědět VIP členství a poté pouze vyhrožují

    • Dusan napsal:

      Dobrý den chci se zeptat když mi to nejde nijak zrušit a nezaplatim jim nic protože jednou sem platil v domnění ze už mám zrušeny vip členství a dnes se koukni do mejla a ze za další 3 mesice jim dlužím peníze ale to rozhodně platit nechci co s tím se dá dělat? I když sem jim psal tak mi napsaly ze u nich to nejde zrušit a nevím co delat aby na mě nesly.s tím vymahanim

      • Hana napsal:

        VIP členství zrušit jde, jak faxem tak e-mailem. Na stránkách be2 najdete dovedně ukrytou informaci, jak členství zrušit. Rušila jsem ho včera a do 24 hodin mi přišlo oznámení, že mi bude VIP členství zrušeno. Zruší ho v listopadu, poněvadž do 12-11-2016 mám VIP členství placeno. Jelikož jim moc nevěřím, zajdu ještě do banky zablokovat účet, aby mi náhodou ještě po uplynutí VIP znovu o své vůli opět peníze z účtu nestáhli.
        Takže radím zrušit u be2 VIP členství faxem (funguje) nebo na zakaznickyservis@be2.cz. Do výpovědi napište ty údaje, které be2 požaduje (jsou uvedeny na http://www.be2.cz). Nebrečte a něco dělejte. Taky nechápu, jak jim můžete peníze dlužit, když si je z vašeho účtu stahují sami.

        • vladěna brejchova napsal:

          hezky se to čte ale huř uděla.tež mi to automaticky prodloužili,naštěstí jsem tam měla 1000kč,ted po mě vymahačska firma instrum justitia žada85 eu.když jsem p.dvořakove řekla že jsem vypověděla smlouvu přes imeil,tak to pry neplatí musím doporučeně.muj pravník řel at nic neplatím a podam trestní oznamení.ale nemohu najít na ně adresu,mohla by jste mi pomoct,jsem invalidní duchodce a 85eu fakt nemam.děkuji brejchova

        • Jitka napsal:

          Dobrý den, paní Hano. Také jsem naletěla a chtěla bych se Vás zeptat, jak to dopadlo s Vaším účtem u Be2 a s návštěvou v bance. Strhli Vám ty 2 tisíce? Děkuji za odpověď.

    • Lukáš napsal:

      Dobry den chci se zeptat kdyz nejde vypovědět to VIP členství a prostě nezaplatim co bude potom ? Dekuji za odpověď

  4. Jirka napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    2.20

    Hodnocení

    0.00

    Ja jsem zaplatil 150kč dnes jsem zjistil ze mi sami bez meho svoleni strhli z uctu 2200kč okamzite jsem zrušil kartu podal reklamaci na neopravnenou platbu nevim jestli dostanu penize zpatky!!!!!poslal jsem email ze vypovidam smlouvu fax odeslat nejde a dnes jsem chtel zrusit profil ale nejde to klikl jsem na zruseni a napsalo mi chyba servru a uz mi to stranku nenacetlo jsou to šmejďi nechapu ze to ješte čoika nezakazala pokud nedostanu penize zpatky jdu podat stiznost na tuhle podvodnou firmu na českou obchodni inspekci

    • Radek napsal:

      No stalo se mi totéž před lety, předal sem záležitost své bance, a ta mě vedla reklamační boj, a asi po půl roce mi byla platba vrácena. Ale museli jsme najít chybu a t u oni mají, v podmínkách mají, že demo verze ta za 100 cca, platí měsíc, ale na zrušení členství máte 3 týdny. Tedy podvod. Zároveň jsem poslal odstoupení od VIP poštou do Luxemburgu doporučeně a s ověřenou kopii. Dali pokoj.
      Člověk ale musí být agresivní. Všechny jejich maily uchovat

      Pokud se jinak podíváte na další seznamky podoné, a zkouknete majitele zjistíte, že tahle banda hajzlů má více než jen BE2.

    • marie napsal:

      dobrý den, stalo se nám to samé, podařilo se Vám dostat od nich nebo od banky peníze zpět?

  5. Jirka napsal:

    Každemu koho tato seznamka okradla, každemu kdo přehledl nebo z nepozornosti se nevsiml miniaturniho dodatku a pak platil tisíce doporučuji obrátit se na českou obchodní inspekci a podat stížnost na seznamku be2!!!!!Já jsem tak učinil dnes a podal jsem pres internet elekronickou stižnost na jejich praktiky takhle by za chvilku mohl podvodně podnikat každý

  6. Dita napsal:

    Vážený člene be2,

    děkujeme za Váš email.

    Výpověď svého VIP členství je možné realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako přlohu emailu.

    Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je nutné, aby klient ve své podepsané písemné výpovědi čitelnou formou uvedl své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno a podpis.

    Výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:

    Poštovní adresa:

    be2 S.à.r.l.
    služby zákazníkům / ukončení
    13 rue du Commerce
    L-1351 Luxembourg

    Výpověď prostřednictvím Emailu:
    Zašlete prosím sken výpovědi jako přílohu emailu (ve formátu pdf, jpg nebo gif) na emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz

    Výpověď prostřednictvím FAX-u :
    Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující číslo: +49 (0)89 – 95 46 41 05

    Mějte prosím na paměti, že VIP členství je potřebné vypovědět nejpozději 4 kalendářní dny před datem vypršení uhrazeného období.

    Překontrolujte link s „Často kladenými dotazy“, který je uvedený v zápatí každé stránky.

    S přátelským pozdravem
    be2 zákaznický servis
    ____________________
    e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
    http://www.be2.cz

    be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
    Commercial Register , B 123206
    Managing Director: Laetitia Pateau

  7. Maja napsal:

    Tak jsem taky naletěla a ted se snažím zrušit učet. Prostě děs.

  8. Zuzka napsal:

    Poraďte mi prosím jak se dá výpověď realizovat? Uvedená emailová adresa nefunguje….máte někdo funkční adresu na kterou se dá výpověď odeslat? Zablokovala jsem kartu a zažádám na rady některých reklamaci neoprávněné platby ale co pak? Nemůžou následně peníze vymáhat? Co s tím? Předem mockrát děkuji

  9. Jita napsal:

    Pokud se chystáte podat hromadnou žalobu, připojím se k Vám. Bohužel jsem si přečetla recnze na tuto podvodnou službu později, než jsem se zaregistrovala. Byla to velká chyba.

    • Veronika napsal:

      Stalo se mi to samé, vymáhají po mně 95 EUR ( 2 578,-Kč). Poslali mi dopis z vymáhací agentury Intrum Justitia, s.r.o, kontaktní osoba paní Dvořáková. Odeslala jsem fax do Luxemburska, poslala i tu samou výpověď doporučeně poštou na tu samou adresu. Žádná odezva. Paní Dvořáková mi jen tvrdí, že jsou vymáhací agentura, ale když jsem jí volala poprvé, tak je zajímavé, že o této seznamce věděla hodně informací a dokázala mi i poradit, jak dát výpověď. Chci se také připojit k hromadné žalobě. Na ČOI stížnost okamžitě napíšu. Hodně komentářů je také na stránkách : http://podvodnefirmy.cz/www-be2-cz/ . Prosím máte někdo zkušenost s tím, když jste nereagovali na výhružný dopis od vymáhací společnosti Intrum Justitia, s.r.o. a nezaplatili jimi požadovanou částku ? Děkuji za odpovědi.

      • Marta napsal:

        Dobrý den, stalo se mi totéž…paní Dvořáková mi také vyhrožuje soudem, že musím zaplatit 2230Kč..které si automaticky stáhli…budu ráda, když se mi ozvete a třeba budeme vědět pak více.. děkuji

        • Helena napsal:

          Dobrý den, tak jsem další, která si Vaše příspěvky přečetla pozdě. Také mám účet chudší. Nechce se mi věřit, že by hromadná žaloba nemohla uspět. Už přemýšlím, že to dám do televize.

      • MILAN napsal:

        JAK DOPADLA VYMAHAČSKÁ FIRMA?

    • Věra napsal:

      Také se připojím k hromadné žalobě. vera.kolarikova72@seznam.cz.

  10. Denisa napsal:

    Pisou jak zrusit profil ale nejde to chce to nejake heslo ktere nevim a tutiz profil nemuzu zrusit.Z jakeho účtu vam muzou vzit tu castku kdyz jsem nikde nic takoveho nevyplnovala

  11. Helena napsal:

    Ahoj, tak jsem taky bohužel na to skočila a i když jsem to rušila ale bohužel jen ústně tak mi přišel poplatek a pro mě je to katastrofální. Teď jsem zkusila tedy napsat výpověď přes ten zákaznický servis a budu doufat, že se to podaří. Ale pokud ne budu vděčná za radu od vás jak na to díky.

  12. David napsal:

    Ahoj všem taky jsem nalítl. Naštěstí mám duchapřítomnou banku, která automatické strhávání peněz nepovolila. Je mi líto lidí co takhle přišli o další peníze. !!! Lidi přestaňte panikařit a zapněte mozek !!! Jasně jedná se o podvod a nelze zrušit členství u be2. Mě přišla „první upomínka dopis“ kde fa. Intrum justitia ( zprostředkovává pohledávky a mezisoudní vyrovnání ) chce abych do ciziny zaslal 95,03Euro, nebo bude soud. Hlavně to neplaťte !!!!!!!!!!!! Je to blbost. Peníze vám v ČR může vzít jen český exekutor. Ten může jen díky tomu, že mu ČESKÝ SOUD schválí exekuci. Už tomu rozumíte 😉

  13. Láda napsal:

    Davide, takže říkáte nereagovat na nic od nich?.. Zablokovat v bance strávání penez (limit 0Kč) a nemůže se nic stát? Díky za info

  14. Zdenál napsal:

    Možná neodpovím na veškeré otázky, ale zkušenost mám následující. Seznamky Be2 a C-date provozuje shodná společnost. Když podlehnete své naivitě, jako já, zaplatíte registrační poplatek na 14 dní – nicméně s automatickým prodloužením, částka záleží na tarifu. A tady pozor! Tím, že zaplatíte kartou, poskytnete údaje poskytovateli služby. A právě potvrzením platby uzavíráte smlouvu a souhlasíte s automatickým prodloužením. PŘED JAKOUKOLIV PLATBOU ČTĚTE VOP – Všeobecné obchodní podmínky !!! Pak se hraje o čas a firma samozřejmě spoléhá na vaši lascivnost a lenost. To proto, že když nevypovíte smlouvu během 14 dní od zaplacení poplatku, automaticky strhnou platbu. Dle právníka asi takhle: Bohužel, jelikož jste souhlasili “ ve smlouvě “ s prodloužením, je tato částka oprávněná. Inkasní platba zahraničního subjektu nepodléhá autorizaci, zákazník s ní souhlasí při objednání služby. Princip tak funguje i u zboží, např. z Aliexpressu. Pokud vymáháte platbu zpět na základě neautorizované platby nebo stihnete blokovat platební kartu, dostáváte se do právního konfliktu a částku po vás mohou nárokovat. Ke smůle se málokde dočtete, jaké jsou skutečné závěry takového počínání, netuším. Záleží na vaší nátuře, jestli se necháte bombardovat vyhrůžkami s nejistým koncem, nebo se smíříte s částkou, jako daň za “ blbost “ a smlouvu vypovíte v následném období. Já to stihl ve lhůtě 14 dní, výpovědním formulářem ( vzor a kontakty ve Všeobecných obchodních podmínkách ) a zaslal na service@c-date.cz. Ten den přišlo ještě potvrzení o vypovězení a zastavení automatického prodloužení. Ještě ten den bylo možné úplně zrušit profil na stránkách. Ovšem jako nevěřící Tomáš, jsem ještě zablokoval kartu, jistota je jistota, ale celkem jsem přišel o částku 340,- Kč, za registraci a poplatek za novou kartu :). Přeji vám hodně štěstí, zejména těm, kterým ulétla lhůta 14 dní.

    • Ivana Š. napsal:

      Ahoj Zřejmě jsi měl Zdenále štěstí Víc dole můžeš přečíst, že ten stejný postup provedl i jiný člen, ale už mu to zdaleka „nevyšlo“ – takže 100%ní to vůbec není..spíš silná „hroší kůže“ a postup stylu „Už nikdy více..“ 🙂 🙂

    • TomášJ napsal:

      O tom se dá dost pochybovat… Také jsem BE2 naletěl, naštěstí si nic nestrhli a rozhodně také nehodlám nic platit (ani kdyby mi posílali třeba xx výhrůžek). Myslím, že ve svém právním výkladu zapomínáte na dost důležitou věc, a sice klamná jednání – smlouva uzavřená uvedením v omyl je neplatná. Firma je povinna uvádět jasně a zřetelně veškeré informace objednávané službě a nesmí to skrývat v obchodních podmínkách. Podle ustanovení NOZ platí, že „Prohlašuje totiž za neúčinná ta ustanovení obchodních podmínek, která druhá strana nemohla rozumně očekávat.“ Další věcí je podpis – kde máte podpis klienta, že s podmínkami souhlasil? Takže jestli zde řešíte, zda je důvod něco platit – NENÍ. Nic neplatit a všechny „upomínky“ ignorovat.

  15. III napsal:

    28.4. jsem si zaplatila měsíční VIP členství.. po důkladnem přečtení podmínek, jsem hned 5.5. zaslala faxem i doporučeným dopisem s formulářem a průvodným dopisem výpoveď. Ještě jsem to pro jistotu zaslala i mailem na zakaznický servis. T.J. po 7 dnech aktivace jsem podala hned i výpověď…daleko dřív než píšou (14 dní) Dnes jsem s hrůzou zjistila z výpisu banky, že mi ztrhli 2.247 Kč neoprávněně! Vypověděla jsem ve lhůtě stanovené, s jejich tiskopisem…zaslala faxem i doporučeně i mailem… a dnes mě skoro trefilo. Řeším s právničkou a dál asi podat trestní oznámení…

    • Jana napsal:

      Funkce

      0.00

      Důvěryhodnost

      0.00

      Bezpečnost

      0.00

      Uživatelské prostředí

      0.00

      Hodnocení

      10.00

      To stejné se stalo i mě!!!

    • Jarka napsal:

      Dobrý den, zjistila jste nějakou možnost…už mi poslali předžalobní upomínku

    • Kveta napsal:

      Dobry den. Prosím o radu. Aj ja som naletela práve dnes. Neviem nájsť vzor formuláru ako treba zaslať vypoveď. Ďakujem.

  16. lubomir napsal:

    Funkce

    6.50

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    6.60

    Uživatelské prostředí

    9.30

    Hodnocení

    0.00

    klikněte at vidite:

    http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/11201/

  17. Katka napsal:

    Taky jsem naletěla a na linku mi to nabídne jen konfiguraci a nový účet

  18. Gábina napsal:

    Dobrý den,

    o žádné členství jsem u vás nežádala a dokonce nic neplatila !!!

    Po zjištění, že došlo k aktivaci jakéhosi účtu u vás jsem žádala o ukončení jakéhokoliv členství a podvodný profil zrušila !!!.

    Přesto mi stále zasíláte jakési nabídky, o které nemám sebemenší zájem a obtěžují mě !

    Nebudu platit za službu, kterou jsem si neobjednala a nepoužívám, naopak co nejdříve nahlásím celou záležitost Policii ČR a ČOI k jejímu přešetření jelikož si nepřeji být nadále obtěžována vašimi zprávami.

    Pokud nadále uveřejňujete nějaké mé osobní údaje, žádám o jejich okamžité zrušení a vyslovuji tímto zákaz jakéhokoliv používání a poskytování třetí osobě.

  19. Blekota napsal:

    jelikož jsem již jednou tuto seznamku využil,tak jsem se k ní vrátil. Tehdy ještě šlo vypovědět členství na jejich stránkách (cca 1/2 roku zpět). Ale kyž nyní čtu co vše nejde a co mě čeká…tak tedy panečku.
    Osobně učiním všechny kroky dle jejich návodu, pošlu mejl, dopis…vše si pečlivě schovám, zablokuji účet a děj se vůle Boží. Ať někdo zkusí poslat exekuci..vše doložím a snad budu v právu.
    Tak uvidíme.

  20. Pavla napsal:

    Já jsem také dostala předžalobní upomínku – máte někdo zkušenost s tím, co se dělo dál? Došlo to u někoho z vás k soudu? Rozhodně nic platit nechci…

    • Klára napsal:

      Dnes mi přišel email, že dluh bude předán k soudnímu vymáhání a exekuci. Peníze za prodloužení členství mi původně strhli, ale povedlo se mi je přes banku získat zpět, nicméně od té doby chodí dopisy od pí. Dvořákové. Nic jim platit nehodlám, jsou to podvodníci, ale přeci jen je to nepříjemné.

      • Kristýna napsal:

        Dobrý den mohla bych vás poprosit o podrobnosti jak ziskat pres banku penize zpet kdyz jsem platbu odeslala P.Dvořákove ale jeste nebyla dorucena.. resim tento problemn za otce a nevim si rady dekuji

  21. Ašad napsal:

    Po přečtení těchto recenzi mě hodně zamrazilo. Sice jsem ještě nic neplatila, ale zmizet z této seznamky jsem chtěla hnd, tak trochu zapátrala a podařilo se. Přihlaste se na svůj profil. Vyberte záložku „Můj profil/Nastavení„. Pokračujte kliknutím na status profilu/upravit a závěrečné kliknutí na smazat. Pokud se objeví žádost o heslo, tak je to heslo přihlašovací co jste si dali. To je vše

    • Renata napsal:

      Dobrý den,taky jsem se zaregistrovala, ale nic nezaplatila,po přečtení recenzí jsem smazala profil, dle Vašeho návodu. je to síla, co je to za zmetky. Myslíte,že je to dostačující,v podmínkách to takto píší, jen jsem nemohla najít,kde se to dělá. Jiná výpověď snad není třeba, díky.

  22. INKVIZITOR napsal:

    Funkce

    1.30

    Důvěryhodnost

    0.30

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    3.30

    Hodnocení

    0.00

    NAVOD jak to smazat,Udelate si BE 2 chodite tam mesic pak se na to vykaslete za 2 mesice vam na email dojde uhrada 2544 nebo vam to ztrhnou z uctu nezoufejte Blbost neco stoji v podmikach to maji jasne dane chce je jen cist a pro ty hrdini nic nezaplatim verte ze tahanice vas bude stat vic hlavne nervu.Pokud mate zaplaceno jste nasrani chapu poslete normalne mail z vypovedi pokud nevite jak musi tam byt toto———Odstoupení od smlouvy

    Tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi .Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou…………………… Referenční číslo ……………………………………..vase mate ho v emailu
    Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat,a dále vymáhání jakékoliv částky z učtu číslo……………………….. z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání, Datum ……….. Jméno-………………………

    na zakaznickyservis@be2.cz oni vam zhruba za 2 dny napisou ze vas VIP status byl ukoncen a nasledne muzete smazat profil ale heslo jste urcite zapomeli takze na uvodni strane si ho muzete nechat poslat najedete na svuj profil nastaveni a vymazete se trvale.Funguje to sam sem tetno proces prosel.

    • Renata napsal:

      Dobrý den, na seznamce jsem se jen zaregistrovala a nic nezaplatila. V podmínkách je napsáno, že se bezplatný smluvní vztah uskutečněný registrací, může bez udání důvodu kdykoliv vypovědět, smaže se profil. Chtěla bych se zeptat, jestli to mám udělat, anebo raději poslat ještě výpověď.

    • Jiřina napsal:

      Dobrý den,muzu poprosit,kde najdu to referenční číslo? vůbec tomu nerozumím.Dekuji za radu.Schiguthova Jiřina

    • Lucie napsal:

      A pomohlo to?

    • Jana Poláková napsal:

      Dobrý den ,ale já nefohkedala žádný email od nich ,kde bych měla referenční číslo.. take jsem naletla.a teď nevím jak to zrusit. Dekuji moc za pomoc.dnes jsem se nedostala na svůj profil místo toho na mě vyběhlo že mám zaplatit 2527 plus 280 kč.jinak že budou soudně vymahat

  23. Branislav Lukáč napsal:

    Dobrý den. potvrzuji postup jako u p. Ašad. Je to šílené, když to čtu,
    Pokud nezaplatíte, jde to ….jinak po zaplacení je s Vámi „ámen“

  24. Marek Vejvoda napsal:

    Zdravím, já jsem zaplatil, poté jsem poslal výpovědní fax (mám doklad z pošty, že došel), žádná reakce. Včera jsem poslal podvodné Be2 mail (viz. níže). Před chvílí jsem zjistil, že je můj profil smazaný. Napsal jsem, že žádám o potvrzení, že nebudou strhávat automaticky peníze. Tak uvidíme. Pro jistotu ještě dojdu na banku.

    Dobrý den,
    dne 31. 8. jsem odeslal žádost o ukončení VIP statusu na vámi inzerovaný fax.
    Dosud jsem nedostal odpověď.
    Domnívám se, že je to jenom proto, abyste mohli uskutečnit další automatickou platbu z mé karty.
    Pokud k tomu dojde, podám na vás oznámení na Policii ČR, protože se domnívám, že jde z vaší strany o podvod.
    Současně poskytnu veškeré materiály, včetně faxu, svým kolegům z redakce publicistiky …. a …..
    Doufám, že k tomu nenecháte dojít.
    S pozdravem

  25. Anna napsal:

    Tak si to tady pročítám a dopadla jsem stejně jako většina z vás.Neoprávněně stržené peníze.Budu se snažit to zrušit a příště si dám opravdu velký pozor.Pokud se bude podávat hromadná žaloba ,tak se také připojím.

  26. Věra napsal:

    Ahoj Všem.Také jsem byla přihlášená a před platbou jsem si přečetla recenze a hned jsem se odhlásila. Držím všem palce, aby peníze vrátili.

    • jk napsal:

      Zaregistroval jsem se, a když jsem si přečetl recenze, tak jsem se druhý den hned odhlásil – zrušil jsem profil.
      VIP členství jsem si neobjednal. Předpokládám, že po mně nic chtít nemohou? Je to tak?

  27. andy napsal:

    Ludia necitaju podmienky s ktorymi suhlasia a nazyvaju to „taky sem naletel“ . Na ziadne peniaze spat nemate pravo. Snad sa aspon mnohi z vas poucia a budu citat co potvrdzuju!

    • Roman napsal:

      Funkce

      0.00

      Důvěryhodnost

      0.00

      Bezpečnost

      0.00

      Uživatelské prostředí

      0.00

      Hodnocení

      2.30

      Zdravím,

      co potvrzují a jak? Něco potvrdit přece znamená se pod to podepsat ! Existuje přece elektronický podpis a také ve smlouvě má být adresa a kontakt na obě strany! Pouhým kliknutím na nějakých web stránkách se snad zavazuji platit nehorázné částky ?

    • sor napsal:

      ty si piča

  28. Olina napsal:

    Dobrý den!!! Taky jsem naletěla, poraďte mi, když zaplatím tu častku co dlužím a pošlu dopis, aby mi ukončili členství budu mít konečně pokoj a nebo né, děkuju za odpoveď.

    • 2016 napsal:

      Oli vůbec se nebojte.Nic neplaťte.Já si toho vůbec nevšímal,zrušil jsem mailovou schránku.Přišli mi tři dopisy:první upomímka,předžalobní upomínka a nakonec předexekuční výzva.Ukázal jsem to právničce a ta se jen usmála řekla ať to hodím za hlavu,protože je to nesmysl.Už jen to,že všechny dopisy přišly jen tak do schránky a ne doporučeně.Když na to přijde,tak jsem vlastně nic nedostal.Takové svinstvo jen za to,že se chtěl člověk seznámit?Ne aby vás napadlo něco platit.Jen to zkouší,kdo se lekne a zaplatí.

      • Michal napsal:

        Funkce

        8.50

        Důvěryhodnost

        9.00

        Bezpečnost

        8.00

        Uživatelské prostředí

        8.50

        Hodnocení

        9.10

        Dobrý den,

        Měl jsem to štěstí, že jsem včas zablokoval kartu. Teď mi mailem přišla první upomínka. Více lidí stejně jako vy píše, že jim poté přišel i dopis. Bohužel ABSOLUTNĚ NIKDE jsem se nedočetl, jak se vymáhací agentuře podařilo zjistit adresu? Ano, údaje jako jméno a příjmení jsou na platební kartě, …ALE !!! …banka s ohledem na bankovní tajemství nemůže jen tak sama od sebe někomu poskytnout cizí údaje, leda tak soudu, což předpokládám není váš případ, stejně jako drtivě většiny lidí. Lámu si pořád hlavu nad tím, jak se adresa k vymahačům dostane. Leda že by ji poskytli sami napálení :/ Pokud ne, nechápu, jak se podaří, i s ohledem na velké množství frekventovaných příjmení uváděných na platebních kartách jako Novák, Kratochvíl, Svoboda, Novotný, atd., u tolika případů vypátrat adresu ???

      • ivana napsal:

        dobry den také jsem nalitla ted mi prišla exekuce na 6 euro co mam dělat mejl ani registraci už nemám dávno ale pěkně si z učtu strhávali 149 korun ,blokla sem to a ted přišlo těch 6 euro aby mi za pár let nevzali byt.diky za info Ivana fakt se bojim je rok 2018 nic se nestalo ja si stejně už nic ztoho nepamatuju ani heslo nic prosím písněte mi jak jste dopadl

  29. Zuzana napsal:

    Odstoupení od smlouvy,

    tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou …………………, e-mail …………..@…………….(e-mail použitý při registraci).(uživatelské jméno ……….), Stát:………….

    Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství + mého účtu a vymazání veškerých dat, a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.

    Datum

    poslat na e-mail: zakaznickyservis@be2.cz

  30. Eliška Balážová napsal:

    Zdravím,
    také jsem „naletěla“
    Kdo se mnou půjde do hromadné žaloby? Ozvěte se na email – eliskamarsikova1@seznam.cz

  31. Radim Bartoník 731053160 napsal:

    14.11.2016 jsem si zakoupil VIP clenstvi za 149,-Kc na mesic, jak vsichni vi te bez nej nejde chatovat, castka se mi zdala adekvatni, i dle obch. podminek automaticke prodluzovani (mel sem pri registraci na mysli 149,-kc mesicne)…mesic na to mi prisel vypis jsme banky, malem jsem se vyvratil…bez meho vedomi mi vybrali z uctu 2. 249,-Kc.
    Krok 1 – vytiskl jsem si vypovedni fomular,podepsal a letel na postu, i pres velkou snahu pani za prepazkou fax oznamoval neustale obsazovaci ton a to i presto,ze jsem nasel na lucembursko mezinarodni predvolbu 00352 a ne jak uvadej + 49 tak jsem asponn odeslal dopis na uvadenou adresu i priplatkem 15,-Kc za to,ze mi posta pisemne vyrozumi o predani dopisu.
    Krok 2 zasel jsem do banky na rady ban. poradce jsem zrusil kartu.
    Krok 3 pozadal sem cestou banky o reklamacni rizeni ve veci vraceni castky
    Krok 4 pres zakaznicky servis sem napsal zadost o zruseni VIP,zruseni registrace,vraceni financi castky

    Dle sdeleni poradce rizeni bude trvat asi 30dni.pripade zamitave pisemne odpovedi,podavam trestni oznameni ve veci kradeze,podvodnoho jednani atd. Vzhledem k tomu,ze v tomto oboru delam zadam Vas o info.pripade,ze ma te stejnou zkusenost, s kolegou pote proberem jednotlive podani. Cekam uz jen vyjadreni banky ,aby se nemohli vykrucovat,ze slo o omyl.

    • Kristýna napsal:

      Dobry den chtela bych se zeptat zda jste TO na pčr podaval nebo ne. Snazim se to vyresit za otce dekuji

  32. Martina napsal:

    I já jsem naletěla. Peníze se mi podařily vrátit, ale chtějí je po mně zpět a vyšší částku. Okamžitě jsem zažádala o zrušení členství, profil mám zablokovaný, ale otravné nabídky chodí dál. I já se obávám případných pozdějších sankcí, pokud nezaplatím.. Nehrozí třeba i po letech nepříjemné překvapení, pokud budu výhružky ignorovat, jak říkáte ? Děkuji.

  33. Kristýna napsal:

    chtěla bych se zeptat zda už nekdo podaval TO na policii čr dekuji

    • Monika napsal:

      Dobrý den,
      taktéž jsem naletěla a teď mě bombardují upomínkami na email. Odmítám jim platit částku 2544 Kč za službu, kterou jsem nevyužila. Vše jsem předala české obchodní inspekci a popsala jsem jim veškeré skutečnosti a v příloze jsem ji odeslal komunikaci s nimi. Jako pokud nedají pokoj, půjdu na ně podat trestné oznámení.

  34. Radim Bartoník 731053160 napsal:

    Pro krysinu a ostatni dejte mi dle jejich vyjadreni dva dny pak dam vedet

    • Milan napsal:

      Funkce

      0.00

      Důvěryhodnost

      0.00

      Bezpečnost

      0.00

      Uživatelské prostředí

      0.00

      Hodnocení

      0.00

      Dobrý den,také jsem dnes zjistil že z mého učtu odešlo přes 2 000 tisíce,(automaticky si je strhly aniž bych něco tušil. Psal jsem mailem odstoupení ale komunikace k ničemu.JINAK- Fakticky mě nikdo nekontaktoval,jen nějaký usměv a podobné bláboly co zvládne počítač. TAKŽE SEZNAMKA NE! HLAVNĚ TAHLE! Zkušenost za cca 4500 korun. Milan.

  35. Jaroslava Paulová napsal:

    Funkce

    0.20

    Důvěryhodnost

    9.60

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    9.90

    I jáá jsem naletěla,snažím se vše zrušit a nejde mě to. Už z toho začínám mít deprese. Neví někdoo,co mám udělat,abych nepřišla o peníze?

  36. Lucie napsal:

    Dobrý večer, takže jsem taky další která naletěla a čuměla jak pero z gauče? fut mi jen nejde do hlavy kde na nás vzali přístup ke kontu ,když jsme nikdy žádný nikde nevyplnovaly. a jestli už se někdo dostal dál než za ten vymahačský dopis. samo,že na tu výpověd jdu rovnou ale komunikují pak s vámi? Nebo přišlo vám pak od nich to ukončení?? aby třeba nereagovali, a pak to vesele dál strhávali, nebo mi pak nadále vyhrožovali.. božeeee že jsem si to nepřečetla dříveeee 🙁 a podává se ta hromadná žaloba?? ví o tom někdo něco?? děkuji za odp.u

  37. Milan Stráník napsal:

    Jak se odhlásit co třeba mobilní aplikací v sekci odhlášení a možná že by to mohlo jít stejným způsobem i na webu .

  38. Monika Staníková napsal:

    Zdravím, také jsem nalatěla,ale měla bloklou kartu pro strhávání peněz, takže mi to neodečetly,ale chtějí po mě přes dva tisíce….přišel mi i dopis od vymahačské firmy….ale co jsem také zjistila, že když jsem si žádala o pujčku, že jsem v registru dlužníků,myslíte, že mě tam mohl dát oni?? Nevím,jak to řešit dál,platiti se mi to nechce 🙁

    Děkuji

  39. Rad napsal:

    Ahoj všichni,

    taky jsem si tím prošel před rokem. Tady je odkaz, kde máte v zip souboru příběh s návodem, jak se zkusit z toho vymotat:

    https://uloz.to/!ETpvPwdFt/be2-vypoved-vip-zip

    Hlavně nepanikařit, jde to. Připravil jsem tam formulář ve třech verzích, tak snad to v něčem otevřete.

    Víte.. vydělávat na lidském trápení je stejná zhovadilost, jako další jiné zločiny proti lidskosti. Každopádně – i na ně se vaří voda „o)

    • Roman napsal:

      Díky Rade!
      použil jsem vzor formuláře z ulož.to k výpovědi (jen s drobnými úpravami) a raději zaplatil- mají to skutečně v Podmínkách a jak už ze života vím-“ nevědomost a neznalost zákona neomlouvá“. A hlavně jsme neměl čas a náladu se tím zabývat a ztrácet čas – takže 3.000 jim darovaných vnímám jakom poplatek za „poučení se“. Pro svoje čisté svědomí, jim alespoň dělám na netu „dobrou reklamu“ a varuji ostatní..R.

      • Pavlína napsal:

        JJ, taky to tak beru, 2500kč je ještě malá částka za mou hloupost…jen by mne zajímalo, zda se vám pokusili strhnout z účtu další platbu, děkuji za info, Pavlína.

  40. Martin napsal:

    Naletel jsem dneska si strhnuli z uctu 4.970kc

  41. Petr napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Přátelé, to nic není ! Ještě vypečenější je „seznamka“ ChciTe.club.cz . Vypadá úžasně, učiněný erotický ráj na zemi. Ale jen dokud nezjistíte, že v rámci platby převodem z účtu chtějí ID a PIN! Takhle ostentativně vymyšlenej tunel jsem ještě neviděl. Zadáš ID a PIN a druhý den máš účet prázdný. Jo, a sídlo společnosti je v Panamě… 🙂

  42. Roman napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    2.30

    Zdravím,

    také mě nachytli na švestkách! Spoléhají na nepozornost a hlavně důvěřivost lidí ve slušné jednání. Např. u firmy UPC (internet) také funguje automatické prodloužení smlouvy, ale včas vás UPOZORNÍ , když se přiblíží daná lhůta k vypovězení (prodloužení) smlouvy ! To Be2 nečiní a to se zcela jasným záměrem-oklamat klienta a vytáhnout z něj peníze! Ti lidé nemají svědomí a vše dělají vědomě…Teď jen uvažuji o tom, zda to mám nechat zajít až „nadoraz“ nic neplatit a „počkat si na exekuci, nebo zaplatit a mít od nich pokoj..V každém případě je ale důležité na takové praktiky upozornit a varovat druhé!!!

  43. ZDENĚK napsal:

    Na tyto zmetky jsem taky naletěl a po prvním zaplacení už si to moc nepamatuji kdy po mě požadovali číslo kreditky a v okamžiku jsem byl lehčí o více než 3tis.Chtěl jsem dát výpověd,ale měli to tak nastavené,že to nešlo.VYŘEŠIL JSEM TO JEDNODUŠE A UŽ MĚ NIKDY NIC NESTRHLI.VYMĚNIL JSEM SI V BANCE KARTU KDE UŽ BYLO JINÉ ČÍSLO A BYLO PO PTÁKÁCH.VARUJTE VŠECHNY KDO BY CHTĚL TYTO PODVODNÍKY A ZLODĚJE KONTAKTOVAT

  44. xxjarda napsal:

    Zdar! Taky jsem takovej trouba a nechal se nachytat už mě naháněj vymahači jsem rozhodnud nechat to dojít až do rozhodnutí napsal sem jim že dokud nebudu mít obálku od soudu že mám něco plati tak at mě neotravujou tak sem zvědav! Jen mě je divný že tady píšou lidi už několik let zpátky a nikdo nenapsal jak to dopadlo! Tak sem zvědav! xx

    • Roman napsal:

      ahoj..domnívám se, že až tak daleko to nedošlo! U soudu by neměla seznamka šanci! Jinak by se jistě klienti ozvali a bylo by to publikováno (A Dost!, Černé ovce..atd.). Jde spíše o psychický nátlak vymahačské firmy- i to, že zjistí vaši adresu (i když jste jim ji neposkytli) ,člověku moc nepřidá…Chce to tedy odvahu a neustupovat podvodníkům! Takže je fajn, že jsi do toho šel! Já raději zaplatil-nemám čas a náladu se vůbec s takovýni lidmi, kteří podporují takové praktiky jako používá be2, komunikovat! R.

  45. Roman napsal:

    Pozor na be2 !!!

    Zdravím,

    je zcela evidentní, že záměrem zřizovatelů této seznamky be2 je obohatit se na úkor klienta! Zcela nenestandardní podmínky automatického prodloužení členství – klient není včas upozorněn , že se blíží doba , kdy mu bude členství prodlouženo! každá solidní firma, která použivá automatického prodloužení smlouvy, vás včas upozorní (i třeba jen mailem!) Dle negativních ohlasů oklamaných a nepozorných klientů na netu, je jasné, že zřizovatelé nemají zájem zjednodušit a zprůhlednit podmínky členství-mají naopak evidentně zájem uvádět klienty v omyl a obohacovat se díky tomu! Velmi nesolidní až podvodné. Nepodporovat takové způsoby podnikání!

    Pozor na ně! R.

  46. Jitka napsal:

    Funkce

    0.50

    Důvěryhodnost

    0.40

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Tak jsem byla blbá a bohužel jsem také naletěla. 😥 A zjistila jsem to tak,že se mi z účtu ztratili 2200,-. Prosím poradíte mi někdo,co mám dělat…😐🤔? Děkuji

  47. LG napsal:

    Dobrý den, bohužel jsem stejná blbka jako vy všichni co jste se sem přihlásili. Zaplatila jsem částku 149 za měsíční členství, poté chtěla profil zrušit, ale nešlo to, psala jsem na zákaznický servis a měla za to, že se to zrušilo. Jenže včera mi přišel dopis od Intrum Justitia že mám zaplatit 85 euro, co mám prosím dělat? Můžou to dát až na exekuci, mám někam napsat? Napsala jsem jim vypovězení od smlouvy.
    Automaticky mi částku nestrhli, protože mám v bance nastavený limit…
    Hrozně se bojím co bude, můžete mi poradit? Díky

  48. jarda napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Ahoj jsem na tom stejně, ted ze mne vymáhají také 2200, byl jsem tam jednou jedinkrát a pak jsem to zrušil nebo jsem tam přestal chodit a po roce se mi mozvali že mám zaplatit takovou sumu, takhle se vydělává. jsem na ně naštvanej. To mě vyléčilo z placených seznamek. Stejně ve směs tam chodí stejní lidé. Měli by na ně poslat nějakou štáru, tohle fakt nejde. Prý si přečíst co píšou já to mu stejně nerozumím a nevidím tu nic jednoduchého, je to složité a je to pro placeného právníka pěkný oříšek. A my co se schceme normálně seznámit si musíme vzít na přečtení podmínek při nejmenším právníka. Fakt nejhorší seznamka

  49. Tomas napsal:

    dobry den,rad bych se zeptal jestli mate nekdo podobnou zkusenost i se strankou zhava-zalezitost.com Zaplatil jsem si predplatne az po dalsim mesici jsem zjistil,ze se neda zrusit jinak nez pres fax.Je nejaka moznost to zrusit jinak ? Dekuji

  50. Petra napsal:

    Dnes jsem byla na policii oznámit skutečnost, že po me be2 chce 4 792 ,- splatne k 6.6.2017.Do protokolu jsem uvedla,že se mi i pres opakování pokusy nepodařilo VIP členství zrušit. Šestého ledna jsem zaplatila 149 ,- …Nerozumím te castce , kterou po me chteji…v utery jdu na policii znovu…pro rozhřešení, jak postupovat dál. ..Lidi prosim vas, na nic nečekejte a jděte všichni také podat trestní oznámení na be2 !!! COI je na ne krátka! !!

  51. xxjarda napsal:

    Ahoj! J8 na ně kašlu nebjím se toho a zkusím štěstí u soudu jestli to tam dají naposledy mě napsali že to dávají právníkovi a budou to vymáhat soudně tak sem jim napsal to to trvalo bez soudu jim nedám ani vorla jsou to zloději a radši dám 10 litrů za právníka než dva a půl jim! xx

  52. rossi napsal:

    také jsem naletěl,,,a stále nechápu za co mam platit 90 euro,,,,vždy jsem za něco zaplatil a něco za to mněl,,,ale tady???co to dát do televize,,,vždyt si dělají co chcou,,,,,

  53. Honza napsal:

    Dobrý den
    Odpovidam zde na váš komentář. Chci se jen zeptat jestli stále obtěžují nebo uz toho nechali a jestli na Vás přišla exekuce. Děkuji
    S pozdravem Honza

  54. Miroslava napsal:

    Ahoj tak bohužel se mi stalo to taky udělala jsem všechny kroky jak píší ale byla bych ráda aby jsme se tu všichni spojili a dali jsme hromadnou stížnost na obchodní inspekci pokud je někdo pro prosím napište na m.stroufova@seznam.cz

  55. Miroslava napsal:

    Ahoj všichni vše jsem oznámila na obchodní inspekci tak doufám ,že alespoň nám a všem ostatním co ještě nenaleťeli pomohou a že toto zde v ČR zablokují

    • Pavlína napsal:

      Tak asi to nezabralo, protože já měla slabou chvilku mezi vánočními svátky 2017 a padla mi do oka právě tato seznamka, a hle!! Člověk ze sebe udělá blba ani neví jak 🙁

  56. Petr napsal:

    Dobrý den
    Prosím chci pomoc taky jsem zaplatil clenstv a chci to zrusit.Chteji po me pres 2500 tisíce.Prosím jak to mám zrusit.Vyhrozují ze poslou dopis na adresu.To udelají nevite.Prosim pomozte mi presný fakx do nemecka na zrusení ci Email nebo adresu.I kdyz to zrusím tak ty peníze musim zaplatit ci ne.Dekuji moc

  57. Honza napsal:

    Dobrý večer, teď jsem si asi hodinu potom, co jsem se registroval a zaplatil měsíční poplatek 180 korun seznamce c-date, která má zřejmě stejného vlastníka jako be2 s 6-ti měsíční návazností, všech 78 komentářů a opět proklínám svou neskutečnou naivitu a hloupost,která se mi již tolikrát vymstila v mnoha situacích a mnoha způsoby, ale pořád si asi nedám říct, když jsem udělal zřejmě další velkou chybu a dle všech komentářů je zarážející, že se neshodují všichni a seznamky používají nechutný nátlak na podvedené, nebo jen hloupě důvěřivé uživatelé, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenost s placením bankovním převodem a následné posílání screenshotu platby, mám strach, jestli to nemůže zajít ještě dál, když nemají údaje jen mé platební karty, ale celého účtu, samozřejmě ani po zaslaní screenshotu mi prémiové členství neaktivovali, ale to mě teď už ani nezajímá, poslali mi jen odpověď v několiky cizích jazycích, nicméně nikoliv v českém jazyce, takže ani přesně nevím, co to znamená, asi něco ve smyslu, že se na ten screen musí podívat nějaký jejich kontrolor než to schválí, každopádně bych se chtěl zeptat, zda-li má někdo nějaké zkušenosti s c-date, jako třeba Zdenál co tu psal 7. června před rokem, no a hlavně jesttli má někdo zkušenost s tím screenshotem, jestli to nebyla ještě větší chyba a taky by mě zajímalo, jestli bych mohl mít to štěstí, že jsem si přečetl Vaše komentáře v ten den, kdy jsem zaplatil, byť samozřejmě by bylo lepší, kdyby se mi to podařilo o pár hodin dřív, ale nechci plakat, za svou chybu opět zaplatím a jsem na to připraven a vezmu si z toho ponaučení ohledně placených seznamek, i když určitě se ještě za život nechám napálit mockrát, ale takto už ne, proto by mě zajímalo doporučení na formu o zrušení jejich prémiového členství, jestli krom emailu i doporučený dopis a zda-li je nutnost hledat místo přes které bych poslal i ten FAX a jestli pokud to udělám hned v pondělí, tak by mě zajímalo, jestli si myslíte, že by bylo možné, abych za tuto hloupou chybu zaplatil jen oněch zmíněných 180 korun, plus třeba něco za dopis, ale nezajde to k tomu, že by mi bez mého vědomí strhli z účtu třeba taky dva, nebo tři tisíce, to jsem na tom taky nepochopil, jestli je to tím, že většina z Vás byla napálena na be2, ale přeci i kdyby byl problém v té automatické prolongaci na šest měsíců, tak by mohly chtít 6 krát 180. tzn. 1080 Kč, takže bych Vás moc prosil o radu a o odpovědí aspoň na nějaký z mých dotazů, omlouvám se, že jsem zprávu napsal nepřehledně se zbytečným množstvím informací, ale jsem úplně hotový z toho co jsem si přečetl všechny komentáře a lépe jsem to teď v noci už napsat neuměl, každopádně každému děkuju, že se o názor podělil a mohl jsem se něco dozvědět a doufám, že budu moct poděkovat i někomu kdo se pokusí odpovědět na mé dotazy a pomůže mi tím, ještě více

  58. Pavel napsal:

    Ahoj četl jsem všechny články o be2 samozřejmé jsem také naletěl a mam zablokovaný účet chtěj po mě něco přes 2 tis.
    ale nenašel jsem referenční číslo a začátek registrace protože vše házím do koše na seznamu.
    Nevím jak podat výpověď bez těchto informací.
    prosím o pomoc jak zrušit účet

  59. Michaela napsal:

    Dobrý den, chci se podělit se svou zkušeností, která snad pomůže dalším.
    7.srpna jsem se také nechala nalákat a zaplatila si placené VIP členství klasicky jako zřejmě většina zde na 1 měcís za částku 149,- kč, po zaplacení kartou na mě vykoukl formulář, který po mě žádal zadání celého jména, adresy, tel. čísla atd. což ve mě vzbudilo podezření a začala jsem pátrat … a po pár minutách samozřejmě přišlo zděšení ze všech těch negativních komentářů a zkušeností …..
    Takřka okamžitě jsem hledala co se dá dělat, našla kontakt na emaily ( zakaznickyservis@be2.cz, collections@be2.com ) na které jsem ihned zaslala výpověď. Obratem přišlo potvrzení obdržení emailu s tím, že odpověď příjde nejpozději do 48 hod., protože ale nevěřím „robotům“ zaslala jsem výpověď také poštou na danou adresu.
    Včera tj. 8. srpna večer mi přišla na můj mejl odpověď od společnosti Be2 s potvrzením, že tedy VIP členství bude za měsíc ukončeno, tak uvidíme….
    Společnost spoléhá na to, že lidé si ty dlouhatánské podmínky nečtou (já je přiznám se také pořádně nečetla) a potom to dopadá, jak to dopadá….. neznalost neomlouvá ….. a bohužel mají právo dané částky si nárokovat ….
    Přeji všem hodně stěstí a hlavně obezřetnosti.

  60. Nique napsal:

    Ja jsem také naletěla. Zaregistrovala a zaplatila. Ted se snažím členství zrušit. Myslíte, že mě můžou dohledat, když jsem neuvedla pravé jméno ani adresu? Pravé jméno mám pouze na kartě. Byl už jste někdo opravdu u soudu?

  61. lenulinka napsal:

    Ahojky. Tak ja v patek 11.8.2017 poslala výpoveď, obratem mi prisel mail, že mě budou kontaktovat do 24 hodin, a dnes mi prislo oficialní ukončeni a dokonce se u nedostanu ani na svuj profil. Tak snad jsem toho blbince už venku..

    • Pavlína napsal:

      Zdravím Vás….jste z toho blbince už opravdu venku, nebo se snažili či se jim i podařilo něco z vás opět dostat přes vaši banku? Dali už opravdu pokoj??? Děkuji za odpověď, Pavlína-

    • Jan napsal:

      Dohledat vás můžou přes IP adresu z které byla platba provedena. Lepší zrušit legální cestou.

  62. xxjarda napsal:

    Ahoj! Vyhrožovali dopis taky přišel a poslední že tp dávají právnímu oddělení a ted je asi 4 měsíce klid napsal sem jim že bez soudu za mě nedostanou ani vorla tak uvidím nenechte se ale vylekat budou dělat bububu! xx

    • Vašíček napsal:

      Dobrý den Taky sem naletěl seznamce Be2 a chtěl jsem se zeptat.Jak to s vámi dopadlo?Ozval se vám někdo do dnešního dne?Prosím o okamžitou odpověď!Moc děkuji Vašíček

    • Simona napsal:

      Ahoj, můžu prosím vědět, jak to dál pokračuje? Jesli máte klid nebo neustále vám chodí dopisy? Já naletěla blbka taky.

  63. Pavlína napsal:

    Zdravím, nebudu psát o tom, jaká jsou to hovada, taky jsem přišla o 2200kč, i když to „skousnu“….strhli vám další takto vysokou další částku z vašeho účtu?? Výpověď jsem poslala mailem, jako odpověď mi přišlo opět na mail od nich: Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Toto je potvrzení Vaší výpovědi. Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 27/04/2018. Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby. Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme Vám za využití našich služeb.S přátelským pozdravem Academic Singles zákaznický servis

    Co to je prémioné členství? To je jako celá registrace?? Nebo bude jistější zničit platební kartu a zažádat si u své banky o novou platební kartu??

  64. Pavlína napsal:

    A TEĎ JEN TAK PRO ULEHČENÍ….UŽ JE NÁS TU TOLIK, ŽE BY SE SEZNAMKA DALA UDĚLAT Z TÉTO STRÁNKY 😀

  65. jana napsal:

    S B2 (seznamkovými šmejdy) mám stejné zkušenosti jako spousta dalších. B2 vyhrožuje soudy, posílá dopisy, maily, …ale byl někdy někdo skutečně u soudu? Pročetla jsem toho tady hodně, ale skutečné soudní řízení zřejmě nikdo neměl. Ode mě taky bez soudu neuvidí ani korunu. Nenechám se zastrašit.

  66. Pavel napsal:

    Ahoj lidi.
    Hlavně jim nic neplaťte. Vydržte asi tři nebo čtyři dopisy během půl roku a pak už budete mít klid. Jen to zkoušejí a vyhrožují. Nebojte se nic vám neudělají. Ale hlavně nikdo nic neplaťte.

  67. Robert napsal:

    Podvod největšího kalibru,osobní zkušenost velmi špatná,již měsíc se snažím vypovědět ,dalších 2247 kč mě stáhli včera!!!

  68. Petr napsal:

    Ahoj.Taky jsem naletěl. Mazec.Řeším to. Napíšu, jak jsem dopadl. Jsem ve fázi první upomínky

  69. Radka napsal:

    Bohužel jsem jedna z mnoha, která si nepřečetla podmínky a nyní na mě útočí vymáhací agentura. Poradíte někdo co s tím? Děkuji

  70. Pavel napsal:

    Ahoj. U soudu nikdy nikdo nebyl. Pouze vyhrožují. Nic neplaťte.

  71. Žaneta Hůďová napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Dobrý den,
    chtěla bych všechny důvěřivé klienty varovat od registrace u podvodné společnosti Be2, která provozuje několik internetových seznamek. Nalákají Vás na VIP členství na zkušební dobu 1 měsíce a pak Vám bez Vašeho vědomí odečtou 2 247,- Kč na další 3 měsíční členství, aniž by jste o to stáli.
    Už skutečnost, že profil ani VIP členství nelze zrušit jednoduše online, tak jako šla jeho aktivace jasně svědčí o nesolidním a podvodném jednání. Profil a členství můžete zrušit jen písemně do Lucemburska!!! Chtěli snad i aktivaci písemně a s podpisem? Né! A když budete chtít nějaký český kontakt pro komunikaci, tak na jejich stránkách nenajdete žádné telefonní číslo a ani email pro komunikaci, pouze adresu do Lucemburska. Nezavání už toto podvodem a nesolidnidností?!
    Veškerá snaha pak o smírčí řešení a ukončení VIP členství je marná!!! Takže Vám nezbyde, než se připojit k hromadnému trestnímu oznámení.
    A mimochodem, když si na Wikipedie zadáte Be2, zjistíte už tam, že se jedná o podvodnou společnost, před kterou Vás varují!
    A rozhodně nevěřte reklamám a ani stránkách, které se snaží mylně informovat o 5 nejlepších seznamkách v Česku! Je to jen jejich reklama!!!

  72. Bretislav napsal:

    Dobry den, prosim vas, stalo se mi to co nekolika z vas. Zaplaceni 149 kc a nasladny pokus pokus o strhnuti csstky 2247 kc jenze na karte nebyly penize, tak mi ted dosel email s upominkou. Chci se zeptat, jestli to uz nekdo z vas uspesne vyresil bez zaplaceni. A jestli opravdu dojde na exekutory a soudy pri nezaplaceni. Moc dekuji za odpoved.

  73. Jana napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    9.90

    Bezpečnost

    9.30

    Uživatelské prostředí

    9.40

    Hodnocení

    9.10

    Dobrý den, dnes je 20.3.2018 a mne by zajimalo, jestli vás ješte otravují, nebo dali pokoj. Jsem nyní v té samé situaci, jako vy před půl rokem! Děkuji za odpověď
    Jana

  74. Z napsal:

    Pomůže mi někdo, začali mi posílat z vymahačské pobočky v ČR dopisy…já to platit nemíním, ví někdo, kam se obrátit? Já nikomu nic nepotrvrdila, jen zaplatila těch cca 149,-, ještě mi založili jinej mail a hlavně chtěli vše přes paypall. To je nevídané. Teď vymahají skoro 3tis. Já jsem si vůbec ten mail nezaložila, jen mají mojí IP adresu….

  75. martin napsal:

    Tak jsem si také naběhl. Za blbost se platí, VOP jsem nečetl, protože jsem takovou levárnu nečekal a jsem o 2250 lehčí
    a řeším, jak to zrušim
    tedy pro všechny, pokud už tam polezete, čtěte to a nic neplatit.
    ale radši tam ani nelezte ,k ničemu to není.

  76. Nikol napsal:

    Ahoj mohu se zeptat co se stane když to nezaplatim ?

  77. Danielka napsal:

    Aj ja som obeť podvodníckej be2, prišiel mi už list od vymáhacskej firmy, kde poplatky z omeškania sú skoro 100%.A hlavne ma zarazilo, že list prišiel obyčajne a nie doporučenie. Vie mi niekto poradiť, čo s tým? Ďakujem

  78. Jan napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Dobrý den,
    taky jsem naletěl dne 16.3.2018 jsem si zaplatil VIP účet za 149kč,ještě ten den jsem se dival na recenze seznamky. Po přečtení jsem to začal řešit. Napsal jsem ručně psanou výpověd a dne 17.3 jsem poslal výpověď s okamžitou platností doporučeně poštou. Ale,nějak mi to nedalo,tak jsem si na socialní síti našel lidi,kteří byli podvedeni. Tam mi poradili s výpovědí přes email,výpověd jsem napsal a poslal.Odpověděl mi nějaký automat,že se mi někdo do 3dnů ozve. Tak další rada k nezaplacení byla obrátit se na spotřebitelskou linku dTest. Zavolal jsem tam,poradil se s nimi,paní byla hodně ochotná a poradila mi napsat stížnost na vasestiznosti.cz
    Stižnost jsem poslal dne 19.3 ráno a dne 19.3 odpolene mi odpověděli na email:

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zprávu.

    Částka 149 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 19.03.2018.

    Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

    Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 1-2 týdny. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.

    Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami.

    S přátelským pozdravem
    be2 zákaznický servis
    ____________________
    e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
    http://www.be2.cz

    be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
    Commercial Register , B 123206
    Managing Director: Laetitia Pateau

    Peníze mi nazpět opravdu přišly,účet šel zrušit ještě ten den. Na email mi přestaly chodit nabídky na seznámení a zatím se nikdo neozval. Tak budu doufat,že mám vyřešeno,ale do budoucna archivuji veškerou komunikaci s nimi,naskenoval jsem si listek i z pošty.
    Ale myslím si,že je to vše díky dTestu,jinak by nebyla šance to zrušit. A ještě s vrácením peněz. Kartu jsem pro všechny případy zrušil a nechal si vydat novou.
    Tam odpovídají hned.
    Přeji všem aby všichni dořešili svou výpověď,třeba přes spotřebitelskou linku dTest. S pozdravem Jan

  79. D napsal:

    Dobrý den,
    také jsem naletěla v 11/2017. Také mě strhli z účtu 2247,- Kč v měsíci 3/2018 v domnění, že je to hacker, jsem ihned nechala zablokovat kartu, v bance podala reklamační formulář a platbu mi do týdne vrátili. Jenže se najednou ozvali z B2, že jsem neoprávněně si nechala od nich svou platbu vrátit! Napsala jsem jim 4 maily na collections@be2.com a také klasik poštou doporučeně na Luxembourg. S výpovědí členství a zrušením profilu. Na profil se nedostanu, ale nabídky mi začali znovu chodit. Vůbec jsem nevěděla o této stránce až dnes 4/2018. Také se obávám různých výhružek soudem a exekucí, ale jak psal tady jeden pán, musí to projít českým soudem a poté může být nařízena exekuce. Je to zastrašování. Před malou chvíli jsem to podala do TV Prima. Uvidíme, zda se s tím budou zabývat.

  80. Jan napsal:

    Be2 je sprostá kapitalistická vykorisťovateľská hnusná spoločnosť. Ľudia dobre si rozmyslite a preštudujte VOP pred prihlásením sa k podvodníkom. Zo spoločnosťami sídliacimi v Luxembursku radšej nič nemať spoločného . Dva dotyky dva podvody. Už nikdy viac .

    • Klára napsal:

      Dobrý den, tak jsem další na kdo byl okraden..jelikož mě dneska došel učet že mám platit balík peněz tak jsem to zaplatila protože jsem se lekla a částka veliká 2.527,- co ted mám dělat když jsem to poslala…mám si jít zablokovat kartu? nebo co mám ted dělat..poradte mě jsem samoživitelka a nevím co s tím. Děkuji za každou odpověd.

  81. Tereza napsal:

    Dobrý den, bohužel se mi stalo to samé. Strhli mi dvě splátky, celkem tedy 4 500 Kč. Té první jsem si nevšimla, bohužel. Jen je mi divné, že v obchodních podmínkách mají uvedeno, že prodloužení o 3 měsíce, 6 měsíců a 12 měsíců má proběhnout po domluvě. Mě se na to prodloužení nikdo neptal. A co víc, v momentě, kdy mi skončil první měsíc (150 kč), přestali mi chodit na email jakékoliv nabídky na seznámení. Snad by to mohlo být napadnutelné. Zkusila bych zažádat u banky, aby si peníze vyžádala zpět.
    Není přeci normální, že vám někdo strhne peníze z účtu bez jakéhokoliv upozornění.

  82. Klára napsal:

    Tak zdravím všechny…i já jsem se nechala zlákat a dopadlo to tak stejně jako vy ostatní. Zaplatila jsme si na zkoušku jen na měsíc 149,- a najednou po 3 měsících ejhle ..prý jsem nezaplatila a ted po mě chtějí 2.527,- jinak vymáhání dlužníka…jelikož jsem měla tak zcvaklou prdel, tak jsem to hned z mého učtu zaplatila a kartu nechala zablokovat a to samé i internetové bankovnictví. Ted nevím co bude dál a jak mám vůbec napsat výpověd a jestli stačí kdy jsme se zaregistrovala, protože číslo smlouvy nemám. Může mi prosím někdo poradit..jsem samoživitelka a vůbec nevím jak postupovat. Moc bych uvítala radu od mVás. Fěkuji Klára

  83. Saša napsal:

    Tak jsem právě na účtu zjistila, že mi byla stržena částka 2247,-Kč, aniž bych si cokoli objednávala a na tuto částku přistupovala! Naletěla jsem jako blbec největší, ani nevím, kde jsem co odklikla….Ach jo….Tak jdu zkusit odstoupit od smlouvy dle rad zde…Ráda se připojím k hromadné žalobě, pokud by ji někdo podal!?

  84. Vojtěch napsal:

    Také jsem se dne 31.3.2018 nachytal a zaplatil „jednorázové“ členství na jeden měsíc a poté mi byla strhnutá ta samá částka jako většině tady. Podal někdo nějakou hromadnou žalobu? Řeší vůbec někdo podobné jednání? Některé komentáře jsou tady už 2 roky staré a během té doby se evidentně vůbec nic nezměnilo. Ano, vím, mají to jasně napsané ve smlouvě, že se členství automaticky prodlužuje, ale myslím si, že oni mooooc dobře vědí ,jak to dopadne. Kdyby jim šlo vážně o poskytnutí služby, nemají zapotřebí po jednom měsíci „zlodějsky“ automaticky prodlužovat smlouvu o tak nehorázné částky! Je to tohle vůbec normální? Člověk se zklame, hledá spřízněnou duši a narazí jenom na bandu zlodějů… :-/

  85. Josef napsal:

    Funkce

    9.00

    Důvěryhodnost

    10.00

    Bezpečnost

    10.00

    Uživatelské prostředí

    9.30

    Hodnocení

    10.00

    Ahoj všem povedeným ;( příště seznamku nechte seznamkou a přijeďte na pobyt na Šumavu na horskou chatu kamzík 😉 noc stojí 250kč a o seznamování nebude určitě nouze,jezdi sem spousty svobodnych lidí.
    můžete si rezervovat termíny na email horskachatakamzik@seznam.cz

  86. Jitka napsal:

    Dobrý den, také jsem se nechala napálit. Před 3 lety jsem si zaplatila VIP členství u Be2, na seznamce již téměř 3 roky nejsem ani tam nechodím, přesto mi před nedávnem bez mého vědomí vzali pomocí čísla platební karty částku 2247 Kč. Dle jejich pokynů na stránkách Be2 jsem pomocí mailu vypověděla členství. Na profil se již nemohu přihlásit, ale výpověď mi nepotvrdili. Zákaznický servis mi napsal, že mám dodržet výpovědní proces na svém profilu, ale to není možné, když se na něj nemohu dostat. Vzhledem k tomu, že mi ani na mou otázku zda mohou potvrdit zrušení mého profilu neodpověděli, nevím co dál dělat. Peníze mi prý nevrátí, protože jsem včas a řádně nevypověděla automatickou prolongaci. Přitom jsem ještě ten den co mi udělali na mém účtu blokaci částky 2247 Kč jsem pomocí mailu požádala o zrušení profilu. Můžete mi někdo prosím poradit?

  87. Petr napsal:

    Funkce

    3.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    5.00

    Uživatelské prostředí

    5.00

    Hodnocení

    2.00

    Po vlastní zkušenosti souhlasím s tím, že jednání není „user-friendly“, ale podvodem se to nazvat nedá.
    Seznamka pouze využívá důvěryhodnosti lidí a sofistikovaně využívá možnosti uvedení na oko nízkých cen s dovysvětlením ve smluvních podmínkách, které zpravidla nikdo nečte. Z právního hlediska je tedy vše v pořádku, v podmínkách souhlasíte také s automatickým prodlužováním kontraktu. Je to neetické? Samozřejmě. Je to ale v pořádku? Ano, je.
    Samotná seznamka je naprosto na nic. Uživatelů tam není úplně málo, ale pokud člověk napíše 20 z nich (když vůbec mají foto!) zprávu a nepřijde ani jediná odpověď, protože uživatelé nejsou aktivní (ani si nezobrazí váš profil), naprosto ztrácí tato „seznamka“ smysl. O gramatických chybách v překladu nemluvě.
    Jakoukoli smlouvu lze vypovědět a na be2 je uvedeno jak – písemnou žádostí na ústředí Lucemburk. Takto jsem učinil i já, aby po mě nebyly vymáhány další nechtěné částky za automatické prodlužování Premium členství, které na rok vyjde cca na 4.500,- Kč. Pohrozil jsem řešením u soudu v případě, že mi do 2 měsíců od odeslání dopisu nebude potvrzeno zrušení kontraktu a toto jsem podpořil ještě napsáním e-mail na české ústředí. Do pár dní jsem obdržel e-mail s potvrzením zrušení Premium členství.
    Takže čtěte, dávejte si pozor kde co podepisujete a když už se tak stane, nepanikařte a řešte situaci s chladnou hlavou. Jen tak ji totiž vyřešíte a nikdo vám nepomůže, pokud jste podepsali smlouvu, nevypověděli ji a odmítáte uhradit částku, na kterou dle smlouvy má protistrana nárok – ať už to bylo etické, či nikoli..
    Petr

  88. Alica napsal:

    Ahojte, viete mi poradiť? Vypisujú mi a vyhrážajú sa právnikmi ak im nedoplatím poplatok. Pokúsili sa mi stiahnuť z účtu na 3 mesiace poplatok ale nemala som tam peniaze a teraz sa mi vyhrážajú….čo mám robiť?

  89. Nikol napsal:

    Dobrý den, také jsem naletela.
    Byla jsem v občanské pořádně tam my pomohli sepsat dopis a také řekly že jsou podvodnici. a teď jdu na policii podat na společnost be2 trestní oznámení. Nenechte se zastrašit a také konejte a jděte na policii.

  90. Ladi napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.30

    Hodnocení

    0.00

    Nic neplatte okamzite zkontaktujte evropske spotrebitelske centrum https://evropskyspotrebitel.cz
    Tam vam poradi a vyresi to za vas staci jim vsechno preposlat. Takovych pripadu denne resi desitky. Takze se nenervujte nestoji za to ti podvodnici 😉

  91. franta napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Seznamka je podvod, právě mě kontaktovaly z vymáhací agentůry.

  92. Ellac napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Po registraci na téhle „seznamce“ jsem se musel smát, až jsem se za břicho popadal. Ještě jsem ani nenahrál foto, a už mi začaly přicházet automaticky generované emaily typu „Opravdu rád(a) bych videl(a) Vaši fotografii.“ A jak jsem nahrál foto, začal jsem dostávat od vzdělaných a atraktivních žen „osobní vzkazy“, jejichž text byl rozmazaný, a abych je mohl přečíst, musel bych platit 149 Kč/měsíc za PREMIUM účet. Nejkomičtější bylo, že profilové fotografie u žen, kterým jsem psal, se měnily, a navzdory záměrnému rozmazání bylo patrné, že se jedná o úplně jiné osoby. Divím se, že tyhle vykuky už nestíhá policie. Na tohle přece musí být paragraf.

    Mimochodem, řiďte se jedním hlavním pravidlem: Pokud je na některé seznamce většina mladých, bezdětných, štíhlých a atraktivních žen, buďte si jisti, že je plná falešných profilů. Typická uživatelka seznamky je totiž svobodná matka kolem třiceti s váhou kolem 100+ kg a více.

  93. Lubos napsal:

    Dobrý deň, ja som dal žiadosť na stránke be2 o Premium členstvo.Nasledne som zistil na nete , že je to neseriózne tak som si dal zablokovať kartu a platba im neprešla.Poslal som mail + scen odstúpenia , že odstupujem od zmluvy.Posielal som to do 14 dní od zakúpenia.Nasledne som im scan poslal aj poštou priamo do Luxemburska.Takze som to vypovedal aj emailom aj poštou.Dnes som pozeral že mi prišiel mail , že im platba neprešla a vyhrážali sa že to musím uhradiť do 7 dní.Stalo sa Vám niekomu niečo takéto, že im platba neprešla pretože som si blokol hneď kartu?..ďakujem za akúkoľvek pomoc

  94. Zdenek napsal:

    Ahoj, také jsem naletěl 🙂 svou blbosti jsem přišel o cca 2200kč. Doporučuji podat vypověď mailem ale musí být v příloze s vlastnoručním podpisem. Učet byl zrušen a smazán, dál jsem napsal na DTest a ESC. Zrušil jsem kartu a podal reklamaci k bance za neoprávněnou transakci uvidím jak to dopadne. Těm co už byla strhnuta částka 2200 už asi o peníze přijdou, ale těm co posílají nějaké výhružky sankce tak bych určitě NIC NEPLATIL

  95. Věra napsal:

    Dobrý den všem podvedeným. Ráda se připojím k hromadné žalobě. Naletěla jsem na jejich seznamce Singles50. Můj email.: vera.kolarikova72@seznam.cz

  96. Otakarek napsal:

    Ahoj. Bohužel jsem se taky chytl. Zkouším to zrušit,uvidíme. Nic nebudu platit a uvidíme. Jak něco zjistím,dám tu další koment.

  97. Míra napsal:

    Dobrý den,
    byl tady někdo už opravdu u soudu, nebo jen vyhrožují :-)? Dejte prosím vědět, věřím že to zajímá spoustu lidí. Koho soudně či jinak donutili zaplatit?

  98. Míra napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Dobrý den,
    je tu někdo, koho opravdu dotáhli až před soud, či ho nějak podobně donutili zaplatit? Určitě by případné zkušenosti zajímali mnoho napálených uživatelů. Je tu někdo takový? Děkuji.

  99. Veronika napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Děcka, tak jak jste na tom? Já jsem nová oběť a dnes jsem se dozvěděla, že dlužím již zmiňovaných 2500,- Nemají mojí adresu, pouze jméno a příjmení. Budu čekat na první dopis. 😀 Tak či onak platit nic nehodlám – zaslala jsem jak výpověď, tak jsem je nahlásila na Evropské spotřebitelské centrum. Když už nic, tak alespoň něco.

  100. Martina napsal:

    lidi mě dnes prisel dopis z INTRUM ze jejich klient BE2 vymaha dluh do 1 ti dnu zaplatit jinak budu mit tahanice…co ted? me se to nezda…

    • Magdaléna napsal:

      Funkce

      8.20

      Důvěryhodnost

      0.00

      Bezpečnost

      0.00

      Uživatelské prostředí

      0.00

      Hodnocení

      0.00

      Ahoj Marti, můžu se zeptat jak dopadlo a nebo zatim je zase klid? Nebo řešiš to nějak? Bohužel mám stejný problém. Seznamku jsrm vůbec nevyužívala, sni jsrm na ní nekolik měsíců nebyla. Ale nedavno ksem liszovala ve vypisech a zjistila jsem, ze mi uz tri platby přes 2000 během toho roku odešly. Okamžitě jsem zrušila kartu. Ted mu přišla upominka na email i s nejakym penalem… rozhodně nic jim platit nebudu!!! Psala jsi nějakou výpověď???? Děkuji za odpověď . Magdaléna

    • Magdaléna napsal:

      Funkce

      0.00

      Důvěryhodnost

      0.00

      Bezpečnost

      0.00

      Uživatelské prostředí

      0.00

      Hodnocení

      8.70

      Dobrý den, dejte mi prosím vědět jak to dopadlo nebo zda uz dali pokoj. BOHUŽEL i ja jsem naletěla. Děkuji Magdaléna

  101. Petr napsal:

    Funkce

    0.10

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Ahoj všichni, jsem také jeden s těch co naletěli. Registrace je snadná a rychlá ale odhlášení už je komplikovanější – buď dopis do Lucemburska! Nebo napsat výpověď ( hlavně jméno, email a vlastnoruční podpis) naskenovat tuto výpověď do PC a odeslat emailem jako přílohu. To mi přišlo jako nejjednodušší. Pokud je někdo chytřejší než já a přečte si, než se přihlásí na seznamku, tuto recenzi, pak rozhodně NEDOPORUČUJI!

  102. Karel napsal:

    Nad všemi těmi komentáři nelze říct nic jinýho než „ach bože“. Seznamky typu BE2, Badoo, Singles50 (nevím, všechny ty VIP jsou podvod). To vyhrožování, soud, snad tomu nevěříte. Podvodník kterej ví že je vše založeno na podvodu přece nepůjde někoho žalovat – sám na sebe upozorňovat.

  103. Mirek napsal:

    Funkce

    0.00

    Důvěryhodnost

    0.00

    Bezpečnost

    0.00

    Uživatelské prostředí

    0.00

    Hodnocení

    0.00

    Komu není rady tomu není pomoci. Už jste viděli aby člověk kterej má vše založený na podvodu si šel někam stěžovat?

  104. Petr napsal:

    Ahoj všem, tak jsem jim namítl také. Zaregistroval jsem se tam nic jsem nehledal a stihli mi stáhnout z účtu dvě platby jednu 4752Kč a druhou 2247Kč. Kliknul jsem kartu a pošlu jim výpověď podle jejich návodu, to doporučuji udělat, budou to mít právně ošetřené. Dále jsem to předal právníkovi a ten se na to podívá. Vidím to jako zlodějinu, neplněni podmínek smlouvy a bylo by dobré se domluvit a zkusit podat hromadnou žalobu. Držte se .

    • Tereza napsal:

      Mohu se pak zeptat jak to dopadlo? Rada bych si nechala bankou stahnout penize zpet ale bojim se jestli to ze me budou fakt vymahat, me uz strhli skoro 12 000, bohuzel sem si toho vsimla az dnes..

    • ivana napsal:

      Dobrý den prosím dejte mi vědět jak jste dopadl taky mi to přišlo,s pozdravem děkuji Ivana

  105. Gabi napsal:

    Hezký večer,vcerA jsem bohužel i já přes jejich otravování zaplatila 150 Kč
    Ale strhli ní z účtu 4.700kc ;;;;!!!
    Tak to řeším 😠😠😠😠😠

  106. baru napsal:

    také jsem naletěla a měla jsem si přečíst nejdříve recenze, ale to mě napadlo a četla až jsem zaplatila 149Kč….než jsem se na seznamce rozkoukala, chtěla jsem platit na svém účtu nějakou platbu a jen jsem zírala, kam mi zmizely peníze 2247Kč?Mají to hezky vymyšlené a takhle na nás vydělávají????Lítala jsem celé odpoledne a hledala v našem městě fax a chtěla poslat výpověď???Vdyť tato zastaralá komunikace fungovala do 31.8.2018…nechápu, že se takto obohacují a na nás parazitují několik let a nic se jim nestane???

  107. Franta napsal:

    Zdravím všechny které společnost be2 podvedla.Teď to s nimi řeším na dTestu a pěkně se cukají.Už dokonce se mnou nechtějí komunikovat a prý že mám už jenom komunikovat a řešit to s jejich sesterskou vymáhací společností.Jenže já mám spor se společností be2 jen oni totiž mohou zastavit vymáhání. Nic jim platit nehodlám.Přikládám směrovku kde si na dTestu můžete můj spor s nimi přečíst.Příspěvek je datován 19.10.2018 a název je: #27194Vymáhání dlužné částky společností be2 za služby, které jsem nepožadoval. Třeba vám to trochu pomůže v boji s nimi.Doporučuji nic neplatit a bojovat s nimi jelikož jsou to zloději a podvodníci.Pokud by došlo k soudu,tak ho prohrají,protože jejich stránky jsou nepřehledné a s evidentním podvodným záměrem -prostě uvádějí klienty záměrně v omyl.Myslím si že soudit se ani nebudou, proto že jsou si prohry dobře vědomi a jen zkoušejí z lidí přes vymáhací agenturu získat peníze,spoléhají na to že se lidi leknou a zaplatí.Proto je potřeba se nedat a bránit se všemi možnými a dostupnými způsoby.

  108. Rezníček Petr napsal:

    Taky sem naletěl a dnes mám výhružnou zprávu uhradit 2500kč,přitom sem po nich nedostal celou dobu žádnou úhradu.Seznamka je mrtvá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.